Ahad, 15 Januari 2012

CHAPTER 14 : RBT power..!

assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..

yeahh.. alu belalak aku nak post tek.. hahahaha.!! ok2.. tadik aku post sal institut aku, nektok aku post sal kelas aku gik keyh..!

aku nektok study rah Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Pendidikan Teknik Kuala Lumpur..
amboihh.. panjang oh.. tapi ada gik nama institut yang panjang dari tok.. hahaha..! dah2 alu melalut aku kohh.. 

aku rah ctok ambik kursus Rekabentuk dan Teknologi.. n aku sikmok cta sal kursus ya, pi aku mok kongsi ngan tak owang sal geng RBT power..! keep on reading ya..! ;)




yeahh.. thanks.. ok, skang, aku mok cta sal geng kelas aku.. aku cta secara overall ea.. mun sigek2 ku cta fiil sorang2, nak kah tbaka keyboard aku... hahaha..! by the way, kelas mek orang ada 17 orang.. mek orang mula2 daftar ctok tyme jun 2010.. yeahh.. sik sangka da na dekat 2 tahun mek orang d ctok kan..?


masa orentasi, jun 2010



sik lamak kak mek orang abis orentasi, alu la 2 orang ilang tek.. sorang tangguh, sorang quit.. nok tangguh ya nek tok da masok balit dah (ngan dak junior).. nok quit ya, smpey nektok aku sik dngar brita.. hurm..

sik lamak kak ya, mek orang nerimak intake baru.. yeahh.. jadi balit 17 orang.. mun tak orang nak tauk, kelas mekorang la paling sikit orang nya dalam batch mek orang.. n majoriti nya ompuan.. hahaha..! sik cayak..?


tok jak la lam kelas mek orang

mek orang ada 6 orang lelaki dan jejaka macho lagi bergaya, dan ada 11 orang puteri yang manis menawan dan chantek jelita.. hehehe.. cool kan.. makin lamak dictok, makin best jak asa.. mek orang da macam adik bradik.. gila2 lam kelas..

aku nang rasa bsyukur la, sbb bg aku, kelas mek orang la yang paling sempoi dalam batch mek orang.. di pendekkan cta, kelas RBT la paling sempoi lam IP Teknik.. hahahaa.!! benaaa.. siyess.. takat tok, xda gik ku dngar dak RBT komplen nak gila ntam nak study, nok ngadap buku 27jam, n bnyak gik lah..

kegilaan

lam kelas mek orang, ada sorang student tok, nya nang lihai lahh.. mun exam jak, nya conquer ranking... 3 sem bturut nya lead kelas... aduhai.. angol ku oleh nya.. cmne ndak ka nya study smpey dapat oleh 3.6++ pointer.. yah, gila sik gila ya.. aku tok tek pun just oleh 3.4++ jak.. ya baruk sedeh.. bukan aku sik byukur, tapi aku tringin juak nak dapat pointer 3.5 ke atas.. hehehe.. sik pa kan..?


pui yee the smart
well.. si pui yee megang rankin student pandey kelas mek orang.. bukan nya sorang jak.. dak geng2 nya pun sama.. si esther, sen joo, n si agnes ngegeh pun ada.. hahahaha..!!

nektok da 4 sem mek orang di IP Teknik.. macam2 mek orang blaja.. elektrik elektronik, teknoloji jahitan, masakan, agrotek, teknoloji pembuatan, mesin2, lukisan kejuruteraan, auto CAD n banyak gik lah.. pheww.. 


cool




pasal ladies lam kelas mek orang.. walau pun 11 orang jak, tapi masing2 ada pangey yang bebeza... hahahaha..!! benaaa.. dari yang chantek, dari yang gila-gila.. hahaha..! cdak mpuan lam kelas aku siyesly rajin polah kreja.. bukannya aku nak madah laki malas, sikk.. mek orang laki polah juak kja, pi sik pat celen tak owang.. sbb tak owang rajin ckit dari mek orang.. sikit jak okay..! hahahaa..!! n dak mpwan lam kelas mek orang open, sik kesah mingle ngan sapa, cdak ok jak.. sik kdak kelas lain.. temu rah cafe ka, rah asrama, perghhh, jelin pun sekda.. thampha ku lak.. tapi sik semua la.. sesetengah mpuan kelas lain jak.. :P *peace yo..


ladies mek orang.. :P



n nektok aku na cta sal geng2 macho lagi segak bergaya lam kelas aku.. 

mek orang just ada 6 orang laki jak... n setiap seorang dari mekorang ada berbagey pangey.. yeahh.. n aku rasa, mek orang da kamceng, da sama palak... nang best.. nak polah keja pun senang n bukan aku nak madah geng pompuan xpat molah kja, dapat, tapi aku mok fokuskan ngan geng laki kelas aku.. hahaha..! ilek lahh..

machoman




sem 1 ari ya, cdak plan g melaka.. cool.. cdak g waterworld.. nang best.. kata cdak laa.. aku sik pergi.. last minute cancel.. nang hampeh lah.. hahaha..! ku ngga lam gambar, nang happening rah cya.. hehehehe.. n mek orang pnah gi ilek2 rah bukit permai.. best juak rah cya.. dari atas ya, pat ngga sigek KL.. yeahh.. apa nya sik cool.. hahaha..! 


enjoying evening breeze

santai ko ba..? akmal kontrol macho



see, best apa rah cya.. besides, apa yang aku suka sal cdak tok kan, cdak sik malat orang... cdak sik suka klaie2... cdak banyak berdrama.. hahahahaha..!! nang bnyak drama king lam kelas mek orang.. suka molah orang perey... hahahaha..!!


last but not least, guys, aku sayang korang... rbt power..!


pict mek orang spanjang 2010






RBT power..!

2 ulasan:

  1. haha.. kamek sik fham la mel :"(

    BalasPadam
  2. jamel ngegeh,, papa pun, sy terahu baca,, h0pe this friendship will last f0rever,, :D

    BalasPadam