Khamis, 25 Ogos 2011

CHAPTER 11 : ITS BEEN A WHILE..

aku tauk aku da lamak gila sik update blog aku.. n aku ada bnyak nak kongsi ngan tak owang.. hehehe.. al maklumla, da lamak nahan nak.. tapi sik la aku nak kongsi suma nak...?? aku kongsi sikit2 jak.. mun suma lak, da namblas ari, namblas malam aku sik brenti menaip.. guz ku molah assignment.. hehehe.. yah, sebut sal assignment, baruk ku ingat, bduyun assignment aku ngah lin-up nak dating ngan aku.. haha..!!




bulan 6 ari ya kan, mek orang cuti sem.. lamak cuti mekorang.. 3 minggu.. although mek owang sama cuti ngan dak mbiak skolah, pi mek orang extra sminggu.. best sik best..? hehehee...

"final week of first semester of 2011"

yang jadi ea..? hehehe.. kaktok kesah nya.. pada la suatu hari tek nak, orang da tinggal nak balit umah tek nak, ada la satu puak tok tek.. (pandey2 la tak owang tekak puak apa.. malas ku nak bisin).. cdak tek, nak balit awal..






aku sik lalek la cdak nak balit awal ka, ahey ka, sik balit2 ka, lantak cdak la nak.. tapi, yang menjadi masalahnya dctok, bila pengarah menggila nak polah event pada hari last mekowang dctok.. hahaha..! kakya, ilek ajak swoh cdak jpp polah.. MEK OWANG NANG SUKA MOLAH EVENT AHEY2 N SMPEY XDA ORANG DATANG... 


jadi tek nak, bila dah ahey2, cdak tok tek alu la bising.. bising punya bising punya bising, alu la nak boikot cya, boikot ctok.. plek alu jak.. mun bna2 sik suka, BE PROFESSIONAL LA..!! agak lecturer ya, padah bna2, slow talk.. ya baruk kja scara professional...










tok sik, dnga cta tek, alu la nak bising cya, bising ctok.. uurrgghh.. aku indah sakit otak oleh nya.. hahahhaha...! nasib bait juak ada sorang hamba Allah tok tek.. nya tauk yang bising2 mcam cdak polah ya sik akan mnyelesaikan masalah nak, alu lah nya tok tek, jumpa ngan pengarah.. hhehehe.. stylo sik.. jumpa nya tek nak, alu nya kak bna2 ngan pngarah tek.. berbincang2 la cdak duak.. ujong2, pngarah stuju yang event ya tek akan polah next sem.. hahahahaha..!! tahniah...


moral of the story tek, BOH CAKAP BANYAK, KEJA KOSONG..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan